آموزش ، اخبار آی تی ، اطلاع رسانی ، ...

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

نمرات میان ترم دانشکده فنی تربت حیدریه

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۴۲
مهدی صادق زاده

۱۳ بدر واقعی از زبان شهید مطهری

شهیدمطهری

۱۳ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۴۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مهدی صادق زاده

معرفی برترین آنتی ویروسهای سال 2013 توسط AV-Test

لابراتوار AV-Test که یکی از معروفترین و معتبرترین آزمایشگاه های آزمون و تست نرم افزارهای امنیتی است، هر ساله اقدام به انتشار گزارش نهایی خود از وضعیت شرکتها و محصولات امنیتی آنها در پایان آن سال میکند. اخیرا این لابراتوار گزارش نهایی  خود برای سال 2013 را در 11 فوریه 2014 منتشر کرده است.

اخیرا لابراتوار AV-Test برترین آنتی ویروسها و نرم افزارهای امنیتی برای سال گذشته میلادی یعنی 2013 را معرفی کرده است. جوایز این لابراتوار در بخش محصولات برای کاربران خانگی و شرکتها تحت سیستم عامل ویندوز در دو بخش صیانت و محافظت (Protection) و عملکرد (Performance) تدوین و تخصیص داده شده است.

همچنین در سال جاری این لابراتوار برای اولین بار اقدام به معرفی برترین محصول امنیت سال 2013 برای سیستم عامل اندروید نیز کرده است. این جوایز بر اساس آزمونهای انجام شده بر روی محصولات امنیتی شرکتها در حوزه های مختلف طی سال 2013 تخصیص داده شده است.

بهترین ویروس کشهای سال 2013

ادامه مطلب...
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صادق زاده

ابزاری آنلاین و رایگان برای تبدیل انواع فایل در هر فرمتی

معمولا کاربران با استفاده از نرم افزارهای جانبی اقدام به تبدیل فرمت های مختلف از فایلهای متفاوت میکنند. تبدیل انواع فایل صوتی، تصویری، تبدیل فایلهای متنی به PDF و تبدیل انواع فرمت تصاویر همگی با نرم افزارهای خاص خود انجام میشود. اما این ابزار آنلاین هر فایلی با هر فرمتی را برای شما به رایگان تبدیل میکند.

تبدیل فایلها و فرمت های مختلف به یکدیگر اقدامی است که اغلب کاربران با آن سر و کار خواهند داشت. به خصوص تبدیل فرمت های صوتی و تصویری چیزی است که این روزها به یکی از اقدامات معمول کاربران تبدیل شده است.

اما تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر نیازمند آن است که شما برای تبدیل هر کدام از انواع فایلها نرم افزار مخصوص به آن را در اختیار داشته باشید. اما با این ایده چطور هستید که ابزاری را در اختیار داشته باشید که به وسیله آن بدون نیاز به دانلود هیچ Converter بتوانید تمامی فایلها و فرمت ها را تبدیل کنید؟

خوشبختانه اکنون ابزاری وجود دارد که به سهولت و بدون توجه به فرمت فایل شما، انواع فایلها را به یکدیگر تبدیل میکند. این ابزار Convert Files است که یک ابزار تحت وب بوده و برای تبدیل انواع فایل طراحی شده است:

تبدیل فایل آنلاین

ادامه مطلب...
۰۲ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۴ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صادق زاده